Bara sådär 2 veckor tidig

På något vis hade jag fått för mig att Halloween var nu på torsdag, det trots att jag visste att det är den 31:a oktober. Jag trodde helt enkelt att det var den 31 oktober nu på torsdag, fast hade även planerat in det på kalendern i mobilen den 17:e.. måste totalt ignorerat vad för nummer som stod på dagen bara för att jag var fast besluten att på torsdag ska det vara Halloween. Nog för att det inte är så konstigt att lilla svensken tror att det måste vara Halloween så snart när hela huset är Halloweenpyntat samt alla grannars hus också..  men, men nu fick jag ju två extra veckor, vilket inte alls var dumt eftersom jag inte har någon kostym än.
 
Besökte en Halloween butik på Manhattan idag och kollade runt. Det var en rätt häftig butik och tycker man om att klä ut sig är det absolut rätt affär! Blev inte så mycket shopping för mig, men nu vet jag ju vad som finns. 
 
En mask som jag köpte på HM tidigare i år, för den dagen jag blir bjuden på maskeradbal
 
 Så här långt hår får man då man inte vågar gå till frisören
 
 Har börjat smått med scrapbookingen
 
For some reason, I got the idea into my head that Hallween was going to be next Thursday, even though I know that the date for Halloween is 31 of October. But I thought that next Thursday was 31 of October, but I had scheduled it in my planner on the phone for next Thursday the 17... I must have completely ignored the number and just been so sure that it was this week. I think all decorations on our house and the neighbours houses makes the swede in me believe that it must be Halloween really soon, I'm not used to celebrating Halloween this much! Well, now I got two extra weeks to get a costume wich makes my life so much easier. 
 
I went to a Halloween store in Manhattan today. It was really awesome. I didn't do much shopping though but now I know what there is which might make it a little bit easier when it comes to chosing an outfit. 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja inte hade det varit dumt med 2veckor tillgodo!!
Tiden går alltför fort nu men vad jag har bråttom till vet jag egentligen inte!!! 😏

2013-10-16 @ 19:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0