Skola, träning och bio

I lördags gjorde jag bort sista skoldagen på min niagara falls kurs. Så nu har jag inte några läxor som behövs göra när jag inte jobbar. Vilket innebär att jag får mer fritid till att göra roliga saker! Yey! 
 
För tillfället har tiden använts till träning för det mesta. I söndags på förmiddagen var jag på Bootcamp på gymet med Claudia. Det var jobbigt kan jag säga! Idag bestämde jag mig för att ta en tur till gymet för att springa och fara på ett corepass. Så det gjorde jag. Sen nu på kvällen fick jag sms från C där det stod. Kom till Zumba. Ja, så då var det bara att ta sig dit igen. Nu är jag ganska slut i kroppen!
 
I lördags var det otroligt varmt som det varit den senaste tiden. Så efter skolan bestämde sig jag och klasskompisarna Johanna, Sandra och Emelie att ta oss en trip till stranden. Det tog ett tag att ta sig ända från Harlem till Coney Island, men vi kom fram. Men tyvär så bestämde sig solen för att gå i moln när vi kom dit och då var det inte alls lika varmt som vi vant oss vid. Nästan så man behövde kofta. Hur som helst så blev det middag på en av restaurangerna där och sen glass förstås! 
 
I går var jag på bio och såg Fast and Furios 6 med Claudia. Filmen var väldigt bra! Det var en scen som var lite väl overklig men alla repliker är ju klockrena! Saknade lite att köra bil dock efteråt. 
 
I söndags gick jag till en ny marknad och ett nytt område där jag inte varit. Det var riktigt mysigt och då hittade jag en antikaffär som bara har öppet på helgen. Så passade på att titta in. Där fanns mycket fint kan jag säga! Kommer definitvt fara dit någon fler gång! 
 
Nu ska jag sova! Lägger upp bilder en annan gång, tar alldeles för lång tid och jag är alldeles för trött! Sov Gott! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0