Masquerade

Tiden går fort, en hel vecka sen jag skrev sist. Jösses. Så vad har jag man haft för sig.. jag har rustat mig lite mer inför vuxenlivet. jag är nu nämligen ägare av både bestik, glas och tallrikar! Längtar tills jag får använda dem! 
 
Annat som pågått är orkanen Sandy i bland annat New York. Följde nyheterna nästan slaviskt den kvällen, natten som den nådde land. Skrev till familjen och som tur var hade inte deras område blivit översvämmat och dem hade haft el hela tiden. Jag hoppas att kaos ska ordna upp sig för alla som inte hade lika tur! 
 
Till helgen ska jag umgås med "gamla klassen" och då ska man klä ut sig. Och äntligen har jag kommit fram till vad jag ska vara utklädd till. Jag har prövat lite sminkning idag (bild nedan), men jag kan visa en bättre bild när jag har hela "outfiten" färdig. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0