Halloweendocka och resväska

Till veckan ska jag till Amerikanska ambassaden och så passar jag på att hälsa på kusiner både i Uppsala och Stockholm! Det ser jag fram emot! Hoppas bara att besöket hos ambassaden går bra, annars kan det bli otroligt stressigt om jag måste dit en gång till för att något inte stämmer. Så nu står två resväskor i mitt rum. Kommer inte använda båda nu, men jag tänkte att det var lika bra att ta fram båda två eftersom när jag kommer hem är det inte så länge kvar. Det tar nog ett tag att tänka igenom en packning för ett år. Tur att man kan shoppa kläder där borta också! Annars skulle det bli väldigt mycket packning! :) 
 
      
Om jag minns rätt skrev jag att jag skulle visa en bättre bild på min halloween "outfit" i mitt förra inlägg. Tyvär blev det sjukt stressigt innan jag skulle fara så jag tog aldrig någon bild på hela outfiten men här kommer några på hur sminkningen och håret blev och man ser nog lite av hur klänningen såg ut. Eftersom jag hade en aning bråttom hann jag inte foto innan jag for så mycket utan fick istället fota när jag kom hem, därför är håret inte lika lockigt på det flesta bilderna. Men jag tycker nog att jag ser ganska docklik ut ändå! :)                                                        
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0