Uppesittarkväll med Bingolotto

Senast jag spelade Bingolotto var hos farmor och farfar då jag och Mattias bråkade om vem som skulle ha den röda duttpennan. Idag hade vi dock ingen duttpenna att bråka om så det fick gå bra med bläck, men trots att vi tyckte vi kryssade många nummer blev det tyvär inga vinster. Men det var mysigt i alla fall! 
 
                                                  Julgranen med klappar
 
I fredags blev jag så gott som klar med packning och det kändes otroligt skönt att få den lilla grejjen ur världen så man faktiskt kan njuta av julen utan stress, skönt! Men nu är det i alla fall inte många dagar kvar. Åker på onsdag från Kallax till Arlanda och kommer spendera natten där för att sen på morgonen resa vidare till Polen där det ska bytas flyg för att sen landa i New York. Men det ska nog gå bra det, hoppas jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0