Tiden gick helt plötsligt väldigt fort!

I helgen insåg jag helt plötsligt att det inte var lång tid kvar innan jag far iväg. Fick lite smått panik. Var tog mina 20 dagar eller min månad vägen. I helgen hade jag middag med mina vänner. Det var väldigt roligt och trevligt! Kommer bli konstigt att inte träffas på ett helt år! Tur att det finns skype!
 
Idag har jag börjat packa eller ett försök till det i alla fall. Har inte insett hur mycket jag fäster mig vid mina kläder. Har otroligt svårt att lämna något hemma! Haha XD. Nä men det ska nog lösa sig. Det konstigaste är dock att packa med kläder som shorts och badkläder. Men vad jag har läst ska man packa lite kläder men så det täcker alla årstider. Så det är vad jag har tänkt göra.
 
Bara nio dagar kvar och ännu mindre till jul. Själv har jag inte köpt några julklappar än, vilket är väldigt ovanligt för att vara jag och gör mig otroligt stressad! Tur att jag inte har allt för många som jag ska handla till! 
 
Nä nu ska jag fortsätta min packning! 
 
 
Fick dessa fina presenter på middagen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0