Krov, älg och icke existerande sicksack.

Handlade på ICA i Norrfjärden och pappa fick då se detta pangerbjudande på kryddiga krovar. Inte dåligt om man gillar sånt. Haha. 

           

Vi har haft besök av älgar här hemma två dagar i rad, men nu verkar det som de dragit till skogs. 

           

Är det bara jag som tappar lusten att pyssla när man inser att symaskinen inte klarar av att sy sicksack. Ville så gärna sy ett mobilfodral men kom inte längre än att klippa ut tygbiten.
 

           


Kommentarer
Postat av: Bella

hej :) joo då den kommer bli personlig, jag kommer ha min egen header och egen design :) jag har fått fria händer så de är lugnt kram Bella! :)

2011-10-15 @ 03:47:54
URL: http://belladavis.blogg.se/
Postat av: Bella

hej :) joo då den kommer bli personlig, jag kommer ha min egen header och egen design :) jag har fått fria händer så de är lugnt kram Bella! :)

2011-10-15 @ 03:47:54
URL: http://belladavis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0