Tro det eller ej

Förrförra helgen gjorde jag något som jag adrig gjort förut. Jag var på Hockey! Det var något väldigt nytt för mig. Jag har aldrig varit på ett ställe med så mycket testosteron på en och samma plats. Det var näst intill galet, det var trångt, varmt, folk som skrek och massor av känslor som hängde i luften. Kanske inte låter som en idealisk plats att vara på, men efter ett tag blev jag riktigt engagerad och sammantaget tyckte jag det var riktigt roligt! Jag hoppas att jag kommer få fara på en till Hockeymatch framöver.

           
      Jag såg en del hårda tacklingar, dessa människor måste ha en del blåmärken

           
                                   Det var rätt trångt bland publiken

           
                       För det mesta var händerna i luften för att hejja på laget

Under dagen innan matchen, blev det en runda på Luleåstan med fika på en av galleriorna. Chokladboll och hallonblåbärs-dricka. Gott!

           
                                              Så stavas gott på finska!

Samma helg blev det lite kvällsbak. Flera goda, stiliga chokladbollar. Sen på det en perfekt delikat pensionärskaka. Ibland blir det verkligen lyckat! Sen är det kanske inte alltid resultatet som räknas, helst inte när man kan ha så roligt som chokladbollssmetkrig! Haha!

           
                                          Vackra chokladbollar

           
                                                      Gofika!

Kommentarer
Postat av: Frida

Svar: ELLER HUR! jag också, då var allting bara så himla bra :D vääärsta nostalgin <3 och du är och var ju hur gullig som helst <3

2010-10-02 @ 13:44:30
URL: http://phridaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0