Storbowlarna!

I helgen gjorde jag något som jag inte gjort på ett tag. För i helgen blev det minsan en tur till bowlinbanorna för att spela lite. Det var jag och Minett som gjorde bowlinghallen osäker i Lördags. I början av spelet hade jag riktigt mycket tur, jag fick till och med TRE strikes på raken (bildbevis nedan). Men efter spelet började rulla på (haha, skämt åsido) så började Minett komma igång. Resultet av det blev att jag var rejält spöad i slutändan. Det firade vi med middag på Thaigarden. Mumsigt!

           
                                          Minett med siktet på käglorna

           
                                               Mina tre strikar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0