Stekhett

En varm dag idag, nanting!! När jag åkte hem från skolan stod det 22grader i luften och 44 (!) grader på marken. Det är ju så man kan steka ägg... kanske något att försöka sig på i sommar...  kanske inte. Lyckades ändå komma lindrigt undan med lite brända axlar och en något ocharmerande bränna.

Annars har man varit på lillebrors avslutningskonsert med orkestern/a. Aa, i den ena spelar han sitt huvudinstrument trombon, men han hjälper även till i den för mindre barn och spelar trummor. För den insatsen fick han en biocheck av lärarna. Duktig bror jag har!



Imorgon blir det stan för att göra lite ärenden, som att klippa mig. Hade inte så mycket annat för mig ikväll så då bestämde jag mig för att göra inget alls, vilket resulterade i en del fjantbilder på datorns webcam. Håll till godo!

           
                                            Bara för att jag är normal

Kommentarer
Postat av: frida

hahah, sötis :D

2010-05-21 @ 00:34:28
URL: http://phridaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0