Shopping och karuseller

På förmiddagen tog vi bilen in till Nordstan i Göteborg för att shoppa loss. Men det tog inte länge innan Mattias och pappa blev less att vandra i butiker. Därför blev det ingen långvarig vistelse. Fast både jag och mamma hann spendera lite pengar var. Jag köpte bland annat en fin burk att ha praliner i.

Fast det jag fann roligast på stan var en prislista som jag upptäckte på toaletterna. Här i Göteborg gör det nämligen inget om du glömt borsta tänderna eller rent av missat att duscha innan du far till stan. Det är bara att betala för sig så kan du fixa det mitt i ett köpcentra!

           
                                     Dem erbjuder verkligen allt i Göteborg

Senare på dagen efter vi checkat in på hotellet åkte vi in till Liseberg. Den här gången åkte jag och Mattias alla karuseller, det var tämligen kortare köer idag eftersom vädret inte var lika lockande som igår. Det var väldigt roligt och vi åkte inte hem förrän klockan började närma sig 23.00.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0