Mors dag

Upp tidigt i gryningen för att gratta mor på mors dag. Okej kanske inte gryningen men kl 8, nog tidigt i alla fall. Det blev frukost på sängen och ett par vackra örhängen från sivs ur och guld som fick representera vår uppskattning av att vi har en mamma som står ut med oss. Haha.

Sen blev det vidare till farmor för att fortsätta med grattande av alla mammor. Där åt vi jättegod smörgåstårta. Smarrigt! Sen höll jag och bror en minikonsert med flöjt och elorgel för farmor och farfar som jag tror var uppskattad. Vi upptäckte dock att elorgeln var ostämd! Jag tänkte samma sak som er, hur kan en elorgel bli ostämd? Ingen aning! Lite roligt dock.

           
                                           Den goda smörgåstårtan

Efter lite plugg blev det att åka in till stan för att fara på bio och se Sex and the City 2 med kussen Tess. Den var väldigt bra! Kanske inte lika bra humor som i första men definitvt värd att se. Sen att man får se den med den skönaste polaren var inte heller dumt! Tack för en rolig kväll Therese!

           
                                                 En film värd att se

Nu ska jag samla mig så jag orkar med det sista provet imorn innan sommarlovet. Önska mig lycka till! Haha.


Kommentarer
Postat av: therese

hörredu, tack själv, vi får ta å göre om det nån gång ;)

2010-06-03 @ 21:03:31
Postat av: Sara

Det får vi verkligen göra! :D Har ju en hel sommar framför oss också!!

2010-06-06 @ 10:35:44
URL: http://makeitworthit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0