Dålig sikt

Var nyss på haraholmen och dränkte mina sorger från dagens prov med att köra gokart. Tyvär blev den här träningen inte heller särskilt långvarig då det fuktiga vädret gjorde att visiret immade igen. Man såg inte kurvorna förrän man var halvvägs inne, vilket resulterade i att man inte kunde köra fullt ut.

           
                        Mattias och jag när vi båda tävlade i klassen mini

I helgen åker bror och pappa till Örnsköldsvik för att tävla, men när dem kommer hem hoppas jag på att jag hinner träna inför den enda tävlingen jag ska köra i sommar. Förra sommaren körde jag inget så jag har ju en hel del att ta igen för att hänga med. 

                                     
                                             Jag fick stanna i mektältet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0