I wood like a amburger

Idag blev både stan i Piteå och Luleå besökta av jag och mamma. Slutade med ett inköp av ett par klackiskor och lite hårtjafs. Inte dumt!

På eftermiddagen körde jag gokart och det var hur roligt som helst! Fattar inte hur jag klarade mig förra sommaren utan att köra något. Blev typ så exalterad när jag körde att jag började blöda näsblod. Haha! I år blir det i alla fall att köra en tävling då bilen är ledig för Matte är på konfaläger.

Innan körningen åt gokartfolket, gamla som nya, grillat. Mattias grillade och komponerade ihop sig en egen form av hamburgare, som enligt honom blev väldigt lyckad. Det var väldigt trevligt alltihop, synd att det skulle börja regna bara.

           
           
                                                  Mattes specialare

Resten av kvällen bestod av att åka bil, Max och film. Ingen dålig avslutning på en lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0