Får det lov att vara lite variation?

Allting förändras, kanske inte alltid till det bättre men saker och ting förändras. År 2009 har hitills varit ett år då ändringar har skett för mig.

Några av dem saker jag kan komma på:
x Min syn på livet
x Mitt utseende
x Min sjuka mage
x Mina insatser i skolan
x Mina intressen
x Mina framtidsplaner

Ändå en hel del, finns säkert fler. För ett tag sen kring påsklovet förändrades mycket radikalt, till det positiva, ja det var nog den tid jag mådde som bäst (utesluten några mindre nedfall). Det höll i sig väldigt länge in på sommarlovet. Härligt! Tyvär så började skolan om och allt gick åt pipsvängen igen. Just nu känns det inte bra. Jag önskar - ber - varje dag när jag går och lägger mig att jag ska kunna ha samma diciplin som jag hade då, så jag skulle kunna få känna samma känsla som då. Det var underbart! Förutom min nuvarande brist på självbeaktning har jag genomgått något som sänkt mig ännu mer. Livet är inte väldigt härligt just nu. Förhoppnings vis håller 2009´s omväxlingar i sig, så att jag kan ta mig i kragen och komma tillbaka till var jag en gång var.

Tänk vad lite sol kan göra...


Kommentarer
Postat av: Sebbe

Du har varit sjukt duktig som orkat med din sjuka mage. Klart det blir bättre, det blir det alltid. Livet går upp och ner :)

2009-10-17 @ 08:30:43
Postat av: magdalena

SNYGG TJEJ!!!!!!!

2009-11-01 @ 16:11:48
Postat av: Sara

tack! :)

2009-11-05 @ 23:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0