Tisdag = Måndag

Äntligen är denna psykiskt och fysiskt uttmattande dagen över. Tisdagar är den jobbigaste dagen i veckan och den får mig att längta ohyggligt mycket till den enda anledningen som gör att jag överhuvudtaget orkar med - helgen!

Helgerna kan vara hur trista som helst, men dem är fortfarande bättre än tisdagarna. Inte för att mina senaste helger varit hemska precis.

Förrförra helgen var jag i Sikfors och tog min rally och kartläsarlicens. Det var fruktansvärt roligt! Den senaste helgen rännde jag omkring och hade det ovanligt trevligt. Nä, utan helger vet jag inte vad jag skulle ta mig till.

Eftersom måndagar egentligen borde vara den jobbigaste dagen i veckan så förklarar jag härmed tisdag till den officiella måndagen.

Katten Gustaf hatar måndagar så som jag avskyr tisdagar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0