Personlig tränare

Ja nu har jag i alla fall prövat på det här med personlig tränare också. Jädrar så jobbigt! Trodde seriöst att jag skulle spy efteråt. Man vill ju inte verka dålig så man tar i från tårna tills man nästan svimmar. Nu kan jag faktiskt förstå dem där människorna på TV-shower som Biggest Loser som börjar må så där dåligt, dem har ju inte bara en personlig tränare, utan tv kameror och publik som tittar på dem. Pressen. Nä det här med personlig tränare är nog inte riktigt min grejj. Jag tycker bättre om att gå själv och göra mina grejjer på gymet eller stå bland massa andra på ett pass. Så därför bokade jag just ett pass för Step imorgon, så får vi se hur det går. Annars har första dagen av ledighet varit väldigt avkopplande. Gått på promenad i finväder och handlat mig ett till par träningsbyxor, så jag inte behöver tvätta lika ofta. 
 
Föresten på tal om att handla kläder. Här i New York prövar folk inte kläderna innan dem köper dem. Det är så sjukt irriterande. Folk verkar veta exakt vilken storlek dem har, eller så har ingen här i NY tid att pröva kläderna. Affären där jag handlade byxorna är som typ InterSport, så gode stor butik, men där fanns endast två provrum och du var tvungen att fråga någon som jobbade för att dem skulle låsa upp dem. Jag fattar inte. Kommer nog ta mig en shoppingdag i city under ledigheten och leta upp nått H&M och hoppas på att de har provrum så jag får känna mig lite svensk. 
 
Working out is hard
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0