Kvällspromenad på Brooklyn Bridge

Jag förstår att ni vill veta hur det gick med mitt köp av en sån där fin fin glasbehållare. Jo, jag for och inhandlade en igår och kände mig sådär lycklig som man blir när man köpt något man velat ha för en lång tid. Så jag tog med den till huset och bestämmde mig för att prova den på momangen... suck.. det visade sig att den läker från isoleringen runt tappen. Men tusan också! Så idag var jag och lämnade tillbaka den och hoppas att jag hittar en lika fin fin glasbehållare på någon annan affär. Håller tummarna, har ju minst 9 månader kvar att hitta en! 
 
Sen blev det ju promenad Brooklyn Bridge i förrgårkväll Härliga tider. Det var jättefint med alla lysen från husen i mörkret. Mötte många kärlekspar, folk som motionerade och turister som fotade. Kommer säkerligen gå på fler promenader på bron. 
 
Sista bilden är uppgången från Brooklyn till bron 
 
Jag skrev tidigare att jag skulle börja träna på ett gym. Och snacka om att jag har legat i och tränat. Det gäller ju att passa på då mitt kort tar slut i slutet av den här månaden. Men i veckan ringde dem från New York Sports Club där jag då tränar för tillfället och sa att jag kunde få en gratis träning med en personlig tränare som hjälper en att berätta hur man kan förbättra sin workout. Varför inte tänkte jag, gratis! Så imorgon kommer jag kanske ha mig för första gången i mitt liv en träning med en personlig tränare. 
 
En annan rolig sak som hände vid gymet som jag måste berätta om. Jag har tidigare nämnt om att jag och vänner såg när en musikvideo spelades in när vi var på utflykt i manhattan. Vi visste inte vem det var som sjöng, om hon var känd eller så. Men en dag när jag var på gymet började en låt som jag kände igen spelas på gymets radio. Och gissa om jag blev förvånad när jag inser att det är den låten som vi hörde när dem spelade in musikvideon. Då blev det ju genast mer intressant, för det betyder ju att jag redan sett min första kändis! Hihi! 

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh, herregud så vackert! Önskar att jag hade råd att komma å hälsa på ;-) Kram, saknar dig! <3

Svar: KOM HIT! Har ju semester i över en vecka från och med nästa helg! Boende blir nog inga problem! ;) kram saknar dig med!! <3
Sara

2013-03-13 @ 14:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0