Glad Påsk på Er!

Påskfint i lägenheten
 
Igår efter lite sovmorgon tog mig till gymmet. Kan säga att det var den enda ansträngning som blev gjord den dagen. För efter gymmet gick jag direkt till SPA affären som passande nog hade stor-REA. Köpte med mig hem bubbelskum, bodyscrub och lotion. Sen handlade jag lite andra grejer som ansiktsmask och ny hårborste på Target. 
 
SPA
 
Efter en tidig middag tappade jag upp badet och tände ljus. Och där spenderade jag resten av dagen med andra boken av serien "The Hunger Games" och bra musik. Efteråt var jag avslappnad, mjuk och goluktande! Ingen dålig torsdag. 
 
Mysbelysning och en glad Sara
 
Idag blev det att städa lägenheten, tvätta kläder och packa inför morgondagen. 
 
Klockan sju begav jag mig in till Manhattan för middag med Silja på ett väldigt trevligt Italienskt ställe med mycket goda pizzor. 
 
Då vi var mätta och belåtna promenerade vi lite på Times Square innan vi bestämde oss för att fara och se filmen Springbreakers på bio. Det är nog en av de konstigaste filmerna jag sett. Är ni intresserad av att se lite om vad springbreak är, så är det här filmen att se. Jag hade nog förväntat mig mer en komedi, men den var mer djup på något udda sätt. 
 
En riktigt bra fredagskväll måste jag säga! Härligt sällskap, god mat och bio i city för första gången (i alla fall för mig). 
 
En lite stirrig och trött tjej på väg hem från en fredagskväll på Manhattan
 
Vet inte om ni ser det, men upptäckte idag att man ser
Empire State Building när jag går vägen hem från tunnelbanan
 
Nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar dra mig upp imorgon så jag inte missar tåget. Vill inte gärna ha samma upplevelse som när jag skulle till Boston.
 
Många påskkramar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0