And.. action!

Äntligen fredag! Fast jag har fortfarande inte slutat jobba än. Jobbar kväll och kommer nog inte sluta förrän efter halv tolv. Trött! Sen måste jag packa innan jag går och lägger mig för imorgon åker jag till Boston över helgen! Tour och förhoppningsvis lite St Patricks firande. Måste kliva upp typ halv 5 så gissa vem som kommer sova på bussen på vägen dit! 
 
Det blev ingen personlig tränare den där dagen men det blev bokat in en nästa helg, så då får jag väl berätta mer om det senare. Annars tycker jag att det har gått gode bra på träningsfronten. Jag har varit och tränat så fort jag fått möjlighet. Så sen i onsdags förra veckan har jag hunnit med 7 träningspass. Tycker jag var riktigt duktig! Bestämde mig också i veckan för att köpa ett medlemskort som börjar gälla nästa månad eftersom jag fick den här månaden gratis. Så fortsätter jag såhär så ska det här gå fin fint! 
 
Idag såg jag föresten min första filminspelning. Rätt intressant hur mycket ståhej det är för att ta en liten scen. Tydligen så hade dem filmat i parken precis bredvid oss i fredags. Men då jobba jag så det märkte jag inte av alls. Dem hade tydligen tagit upp två kvarter, enligt min hostmamma. Har dock ingen aning vad för typ av film det är dem spelar in. Kanske jag känner igen någon scen då trailern kommer. 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja vi där hemma fick ju ont i magen då vi fick höra hur bråttom det blev,-tur att du hann!!
Nu väntar vi bara på att få höra hur Boston -helgen blev och med bilder förståss :-)
Önskar dig en trevlig vecka! Kramar mamma.

2013-03-17 @ 19:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0