Tummen upp för varma kläder

Idag och igår har det varit rätt kallt här i New York. Sov första natten igår i de varma kläderna som jag fick i paketet och de funkade väldans bra!
 
Nyvaken men varm
 
Idag har det varit en lång dag. Fick veta att kurserna som jag ville gå var mycket dyrare än jag hade räknat med, så nu måste jag försöka hitta några andra kurser som jag kan gå... men förhoppningsvis så hittar jag något som inte kostar över $700 men är roliga ändå. Har tre kurser som kanske inte är lika spännande, men jag tror dem kan vara till nytta inför framtiden. 
 
Jag ser framemot morgondagen och förhoppningsvis kommer den innebära en hel del skojjigheter!

Kommentarer
Postat av: Carina Johansson

Hej Sara!
Vad roligt att följa din blogg från "over there". Måste säga att jag tycker att du är tuff som slänger dig in i äventyret, önskar att jag varit likadan när jag var yngre... (inte för att jag är gammal nu heller eller!?) Efter vad jag har läst hitills om dina äventyr så kommer du att fixa det här med bravur och tänk vilken erfarenhet att komma hem med om ett år. Här hemma är allt bra och jag är jätteglad att din mamma är tillbaka på jobbet så man får träffa henne igen, hon ska vara där pigg och glad och inte hemma och sjuk - så är det bara! Ha det nu så jättejättebra i fortsättningen också
Kram från Carina

Svar: Hej Carina! Tack så mycket, det är alltid kul med kommentarer så man får se vilka som är in och läser på bloggen! Man blir väl aldrig för gammal för nya äventyr!? :) Jag är också glad att mamma mår bättre! Precis som du skriver, hon ska vara pigg och glad och inte hemma och sjuk! Ha det bra du också!
Kram Sara
Sara

2013-01-19 @ 11:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0