Telefontrubbel och kvällsjobb

I två eller tre dagar har jag nu försökt fixa med min telefon. Idag trodde jag allt skulle lösa sig, men tydligen inte. Det gick nämligen inte att sätta in ett amerikansk simkort i min mobil för att den var upplåst till ett annat abonnemang trots att jag har sagt upp det. Usch, hoppas det löser sig imorgon, då skulle mina väldigt snälla föräldrar fara in till telia i stan och prata med dem. Tack mamma och pappa! 
 
Idag är en riktigt lång dag. Började nio och slutade tre idag, men ska snart tillbaka för att jobba kväll också. Det blir intressant, har nämligen inte varit vaken så länge på kvällarna än. Köpte lite (jättegoda) sura godisremmar så det ska nog gå bra! 
 
Sov Gott till er som inte jobbar eller ni som befinner er i Sverige! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0