Hamburgare med dressing

Dagen drogs igång med en lång promenad till en playdate för barnen. Vi gick också förbi ett av barnens skola så jag vet var jag ska lämna av och plocka upp.
Efter playdaten gick vi på ett grillställe för lunch. Jag har varit väldigt skeptiskt mot amerikanska hamburgare, men den här var faktiskt väldigt god. Det bästa av allt var att den hade hamburgardressing! Trodde inte att det fanns i Amerika. Det var inte samma dressing som man köper hemma men den var väldigt god, så jag kommer säkert gå dit någon fler gång under året.
På eftermiddagen blev det att leka, pyssla och dansa hemma i huset. Jag fick ett halsband av det äldsta barnet som hon gjort själv. 
Jag åt lite macka innan jag begav mig ut på "stan". Gick för att kolla vilka deals det finns för mig vad gäller telefonabonnemang. Sen blev det lite större shopping på det supermarket som jag hittade igår. Ska börja göra matlista inför nästa vecka så jag har koll på hur mycket jag handlar för. Tycker fortfarande att det är jobbigt att räkna om från dollar till kronor i huvudet. Men det blir nog bättre med tiden, förhoppningsvis! 
 
Halsbandet som jag hon gjorde till mig

Kommentarer
Postat av: Brorsan

ofta dem hade dressing!? :P

Svar: Jag lovar! Nästa gång ska jag ta en bild! :D Om ni kommer och hälsar på kan vi äta där så får du också smaka ;)
Sara

2013-01-04 @ 14:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0