Going to the markets

Idag har jag hunnit vara på två market. En med mat och en med mat och grejjer. För er som inte varit på en market skulle jag säga att det påminner lite om loppis fast med en mer nya grejjer och högre pris. Jag tyckte det var mysigt att gå på, nästa gång ska jag nog försöka ta med mig någon som har lust att strosa omkring för att sen köpa något gott i någon av alla stånd, kanske en munk eller så. 
 
Annars har jag även hunnit med att jobba, varit till parken och till the bookstore. Samt gått lite mer på the mall, som visade sig vara mycket större än jag trodde. Hittade två Starbucks till bara idag. Det här stället blir bara större ju mer man går omkring. Undrar om man någonsin slutar hitta nya ställen?
 
Det är kul att allt är nytt och spännande, att jobbet är en utmaning och att handla mat är en skattjakt. Tyvärr blir man väldigt trött av allt, så när jag kommer hem efter en dag med äventyr orkar jag inte göra mycket, vill bara gå och lägga mig direkt. Något jag funderar på att göra alldeles nu. Förhoppningsvis när jag får in mer rutin så kommer jag bli lite piggare. Ska försöka hitta något ställe att börja träna på, då borde jag åtminstone bli lite mer vaken. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0