Ett stort litet paket

Idag kom det ett paket hit, ända från Sverige! I paketet (som var mycket större än jag hade förväntat mig) fanns det många saker. Där fanns recept, fler grejjer som underlättar i köket, pyssel, varma kläder/sockar, roliga kort och svenskt godis! Sura Ahlgrens bilar och marabou ask! Har redan smakat av Ahlgrens bilarna, hehe! GOTT! Ingen dålig måndagskväll eller måndag för den delen! Tack mamma och pappa för paketet! Hur bra som helst! Kommer ha mycket användning för allt som var nedpackat! Tack mamma för alla bra recepten! Massa tackkramar från mig!
 
Paket och smygreklam ;)
 
Jobbandet idag har gått bra, kände mig inspirerad och artiskt idag när jag skulle komma på saker att göra med barnen. Sen har jag varit på en väldigt lång promenad till ett postoffice för att köpa frimärken och skicka ett vykort. Det var spännande, det är den längsta promenaden från huset som jag har gått hitills. Sen unnade jag mig en bok från "the bookstore". Det blev andra boken i Hungergames serien, för första boken var så galet spännande! Efter middagen var jag redo att jobba kväll, men det blev inget jobbande så då blev jag ledig istället. Sen var det bra program på TV:n också. Nya avsnitt av både "How I Met Your Mother" (OMG) och "The Big Bang Theory", bäst! 
 
The Second Book of The Hunger Games
 
Trots denna braiga dag tror jag nog att morgondagen kommer bli snäppet vassare. Då är jag ledig för att åka in till Manhattan för att kolla på möjliga skolor att studera på. Det ser jag framemot! Kanske blir det även lunch med annan Au Pair som bor i närheten. Livet är gode bra just nu!

Kommentarer
Postat av: mamma

Till slut kom det fram men nästa gång tar vi en annan leverantör.varsågod Sara lite saker som underlättar är alltid bra att ha. Hoppas att kläderna passade. Vilka fina bilder och vyer. Det ser så vackert å stort ut allting. Hoppas att du får en riktigt bra dag med nya erfarenheter i Manhattan.Vi ser fram emot nästa blogginlägg!
KRAAAM mamma å pappa å Mattias.

Svar: Tack än en gång! Jag hoppas att dagen blir bra! :) kraam <3
Sara

2013-01-15 @ 13:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0