Ett snöigt Brooklyn

Första snön för vintern har kommit hit till Brooklyn! Helt plötsligt blev här mycket mysigare och jag bestämde mig för att gå på en promenad och utforska ytterligare ett område. Hittade gatan man inte ska gå på om man är hungrig, eller gatan man ska gå på om man är hungrig! Restauranger vägg i vägg hela vägen.

Går omkring i min egen värld när jag inser att jag står bakom en kvinna som pratar inför en kamera. Tydligen får människor som tittar på foxnyheterna se en förvirrad tjej i bakgrunden av nyhetsprataren. Haha! Nä men jag tror faktiskt att dem bara övade inför den riktiga inspelningen, som jag uppfattade det. Förhoppningsvis!

Köpte mig en riktigt billig locktång idag också. Under 200 sek. Prövade den just och den verkar funka finfint! Vilket kap! :)

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/1182581/images/2013/pic_51036498ddf2b351ab82b5bb.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: alice såklart

haha låter ju ljuvligt längtar tills ikväll så får vi kasnke se lite! :D Kram

2013-01-26 @ 16:57:27
URL: http://aaliceiunderlandet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0