En lååååång torsdag

Har jobbat från 8 till 5 idag och jag kan säga att jag är lagom mör. Dagen idag var ganska jobbig. Idag hade nog båda barnen en dålig dag, något som gick ut över mig och i princip alla som var i närheten. Men mest jag eftersom jag var mest i närheten. Och så kan det ju också vara ibland. Kommer ju själv ihåg när man var liten och det inte blev som man ville och man kunde inte förklara hur man kände och så blir man bara så där galet arg inombords och så vet man inte vad man ska ta sig till. Förhoppningsvis kommer dem ha en bättre dag imorgon. För deras och min skull. 
 
Har inte tagit några roliga bilder då jag jobbat hela dagen. Men här kommer en på ett träd som jag tyckte var lite häftigt, när jag var på en promenad i veckan. Trädet hade nämligen inga löv på själva kvistarna men runt stammen växte det rikligt med små gröna blad. Jag tror nästan att det kanske är en annan växt som bestämt sig för att växa runt trädet. Men det var ändå lite fint!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0