Brooklyn #2 och lite mer Times Square & Rockafeller Center

Idag har det inte hänt allt för mycket och det känns faktiskt lite skönt att ha en sån dag någon gång också. Har skypat, jobbat, promenerat och spelat flöjt. Hittade dock en ny affär på min promenad och, en affär som verkligen hade allt möjligt till ett väldigt bra pris! Typ som ÖB eller Dollar Store. Dit kommer jag gå fler gånger! 
 
Nedan är det mer bilder av Brooklyn från några av mina promenader
 
 
 
Bilderna nedan är tagna på Times Square och Rockafeller Center av mästerfotografen Joanna Märs
 
 
Tror faktiskt inte att jag har berättat att vi såg oss själva på en av de stora skärmarna när vi var på Times Square, jag har ritat en pil, den vita pricken det är min mössa!
 

Kommentarer
Postat av: Joanna M.

Hihi "mästerfotograf" :) :D

Svar: Självklart! :D
Sara

2013-01-14 @ 04:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0