Updates and Flowers

Så här kommer lite uppdateringar! Jag kommer stanna kvar i Brooklyn, men flytta till ett annat neighborhood och till en ny familj. Familjen som jag kommer flytta till bjöd mig på middag igår och allt kändes jättebra! Dem fick mig att känna mig väldigt välkommen och när vi pratade om Au Pair jobbet kändes det som vi delade förhoppningar och önskningar om hur det ska vara. Så den här morgonen fick jag ett mejl med erbjudandet att vara deras Au Pair, så då tackade jag ja direkt! Det blev alltså ingen utdragen rematch för mig och det känner jag mig väldigt glad över! Och att jag också får stanna här i Brooklyn som jag har lärt känna under dem här 4(!) månaderna jag varit här. 
 
Idag var jag på Cluster Meeting för andra gången sen jag kom hit. Den här gången var vi på besök på Brooklyn Botanic Gardens och det var väldigt fint! Jag ska nog försöka fara dit någon gång till när det slagit ut ännu mer. När rosorna i rosegarden slagit ut kan jag tänka mig att det är väldigt fint! Tog en massa bilder när jag var där så här kommer en radda bilder på blommor, träd och träd med blommor! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Visade bild på de vita träden på trädgårdskursen å Bengt trodde att det var aplar som troligtvis blommar där nu å de är duktiga på att ta fram dem!! Men fråga någon eller läs på skyltar nästa gång du besöker botanik garden igen!!!

2013-04-25 @ 21:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0