Sunny side up

Eftersom jag inte delat med mig av något smoothie recept än, så tänkte jag att jag kunde dela med mig av dagens frukost. Jag har nämligen övat lite på mina Au Pair skills, haha! Ska försöka göra lite fler roliga frukostar som passar barn framöver, men här kommer den första! 
 
                                       Sunny side up - första försöket
 
Idag ringde jag för att fixa med mitt mobilabonamang eftersom jag inte kommer kunna använda det i USA och tur var det att jag ringde i tid.. det var nämligen 3 månaders uppsägningstid!! Jag bad om ett skriftligt brev på det för jag litar inte riktigt på "telefonfolk" så jag hoppas jag får brevet inom en månad, annars kommer jag ringa upp dem igen. Jag kommer göra allt för att få behålla mitt mobilnummer, då det typ är de bästa i världen! 
 
I was thinking about writing all my posts in english as well, because I think it will be a great way for me to improve at least my writing skills before I leave. I might do that in the future, so you don't have to read the text in italic, becuase hopefully it will say the same as the above.. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0