Startsträcka

Nu kommer det förhoppningsvis bli lite mer inlägg i den här bloggen. Jag tänkte nämligen ta mig i kragen och göra något åt denna gapande bloggen. Egentligen är det mest för att jag ska komma igång med lite bloggande innan jag far iväg i December. För då kommer det här nog fungera som en liten "dagbok" som berättar lite för min familj hur jag har det där borta och samtidigt spara lite minnen från tiden som jag kommer att spendera på andra sidan havet. 
 
Ganska nyligen blev jag färdig med visumtjosan på internet. Så nu ska jag egentligen bara boka tid på Amerikanska ambassaden i Stockholm. Vet inte varför jag inte redan gjort det.... det får bli i veckan. Inte senare! 
 
Eftersom det är ett tag kvar innan jag ska fara och jag inte har något jobb som kräver min tid, har jag ganska mycket tid att göra vad jag vill på. Vilket innebär att jag inte har någon anledning att inte vara nyttig och ta hand om mig själv. Där av har det inhandlats en mixer och nu kör jag på en egenpåhittad diet. Smoothie vecka, vilket innebär en massa frukt och inget bröd till frukost. Sen äter jag självklart vanlig middag å så men just frukosten är smoothie. Kanske kan lägga upp ett recept om jag kommer på något riktigt smaskigt recept. För tillfället har mina smoothies varit i överlag nyttiga, kanske inte jättegoda. Men det tar sig! :) 
 
Jag inför min första Au Pair skype intervju, inte alls nervös... eller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0