Photoshop

För ett tag sen började lära mig lite om Photoshop som jag nu har på datorn, vilket är riktigt roligt! Jag tycker faktist att jag hunnit bli ganska duktig trots att jag är nybörjare. Fast ibland har jag svårt att förstå filterfunktionerna.. fast jag lär mig nog efter ett tag! :) Det roligaste med Photoshop är ju att man aldrig behöver se ful ut på några bilder längre, hehe. Det var de första effekterna som jag letade efter, haha. Så jag tänkte jag skulle dela med mig av en bild som jag redigerat. Det roliga med photoshop är ju att man kan ändra saker som inte man själv kan om man nu inte lägger sig under kniven.. vilket jag inte har några planer på för tillfället. Men jag tycker det är roligt ändå! Översta bilden är före och undre efter då. :)
 
 
 
 
I've gotten photoshop on my computer and this is some of my work as a beginner. I hope to learn more about filters and other cool effects very soon. I just have to learn to take good picture with my camera as well. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0