Old times

För inte så längesedan fick jag en väldigt fin bild på en uggla av konstnären och min käre kusin Therese. Idag har den monterats i en ram, som snart ska upp på väggen. Men jag har även två till ramar som jag ska fylla med något motiv och jag har därför nyligen letat bland alla gamla bilder för att se om det finns något som skulle passa på väggen... men herregud vad man har fått skratta! Trots kvallan är gamla mobilbilder nästan det roligaste man kan hitta på datorn! Haha, ojojoj! ^^ Eftersom jag nu haft så roligt, tänkte jag att jag kunde ju faktiskt dela med mig av min glädje och några fina och några roliga bilder från förr, hehe! 
 
 
 
 
Okej, lyckades inte skriva något under varje bild men; 1:a bilden är tagen i början av min och Sofias kompisrelation. Någon gång i 7:an. 2:a & 3:e bilden är jag och bror på ett litet museum och "kör" bil. 4:e bilden är orginalet till headern på bloggen faktist. Bra jobbat i fotoredigeringsprogram Sara!! 5:e tre bilderna har Sofia tagit med sin gamla mobil. 6:e & 7:e bilderna, tja... jag hade nyligen köpt mig min systemkamera... 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0