Första snön

Idag föll den första snön! Yey! Hoppas den inte smälter bort, fast det kommer det göra för det gör alltid den första snön. Men men.. 
 
                                                    Den första snön
 
Såg nyss Svenska Hollywoodfruar, helt sjukt kul program och nästa avsnitt verkar bli otroligt intressant! Längtar! 
 
Idag har jag även bokat min flygbiljett till Arlanda i December. Hoppas verkligen att allt kommer gå bra. Jag har fått informationen att jag ska åka på morgonen den 27:e från Arlanda och har därför bokat ett flyg idag till dagen innan. Så jag kommer få spendera natten där, men det blir nog bra, då får jag sova på flyget till New York istället! :) Så länge dem inte ändrar något med tiden borde det gå bra det här, men annars ligger jag risigt till... det är nämligen väldigt svårt att få tag på flygbiljetter kring jultiderna och dessutom kostar dem otroligt mycket mer än i vanliga fall.. gah. Jag blir alltid så nervös när jag inte har full koll, så jag längtar till jag får schema med tider och grejjer så jag slipper tänka på det! Men annars känns det bra att vara färdig med det mesta nu, det har verkligen inte varit lite man ska göra när man ska jobba som Au Pair. Det kräver otroligt mycket tid och engagemang! Men nu är det nära! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0