Bokat tid hos ambassaden

Nu har jag just bokat tid hos Amerikanska ambassaden i Stockholm, samt bokat flygbiljetter. Har aldrig bokat flygbiljetter förr så det var en upplevelse. Har åkt flyg men alltid i grupp eller med familj så jag har aldrig riktigt behövt ordna något själv, men nu fick jag vara vuxen och ordna med det själv. Förutom besöket på ambassaden så ska jag även passa på att hälsa på lite trevligt folk när jag ändå är ner, det kommer nog bli jätteroligt! Längtar redan! :) 
 
                             Jag är lite flygrädd är jag men det ska nog gå bra
 
Föresten det med extramotion har i alla funkat idag. Jag hoppas det håller i sig! Gjorde mitt eget bodyjampass för jag saknar det! Hoppas jag hittar något bra ställe för träning i New York. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0