Ankpotatis

Veckan med smoothies har gått helt okej. Det blev lite onyttigheter i helgen, men det är ju som det ska va! :) Funderar faktiskt på att avancera lite inför nästa vecka och öka på motionen lite, får se hur det går. Hoppas det blir bättre väder till veckan! 
 
Såg bio i veckan, Taken 2. Spännande film helt igenom. När filmen var slut var jag typ trött i kroppen för jag hållt andan typ hela tiden. Jag tror typ att jag kan hjälpa karaktärerna i filmen om jag håller andan, haha sjukt! 
 
Sen i Fredags då blev det utgång med Jenny och Johanna m.m. Det var riktigt roligt! Kunde dock inte somna då jag kom hem, så min lördag blev inte så lång... 
 
Skalade potatis för att göra potatisgratäng idag - Ankpotatis 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0