Ny kalufs

Nu har jag bakat än en gång. Den här bakstunden resulterade i ännu ett bröd. Jag försökte mig nämligen på att göra en formfranska eller fralla eller hur man nu vill säga. Det är första brödet som jag måstat jäsa. Men det gick helt okej ändå. Däremot så hade jag i fullkorns vetemjöl istället för vanligt, så det blev inte riktigt som jag trodde. Men nästa gång då ska jag göra äkta fralla! Med svarta vallmöfrön, för det är så det ska vara.

           
                                                 Min fullkornsfralla

Besökte även frisören idag. Älskar att vara hos frisören. Bästa är när man får sån där hårmassage när de tvättar håret, då är jag i himlen. Haha! I alla fall så blev det en genomklippning och några ljusa slingor. Härligt!

           
                      En gammal bild men frisyren liknar min nuvarande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0