More bread to the people

Nu är sommarlovet slut för de allra flesta, men inte för mig! Det har bara börjat! Har ju jobbat hela sommaren men nu är jag ledig ett tag! Det är helt fantastiskt! Nu fyller jag dagarna med saker som jag VILL göra och inte saker som andra säger att jag MÅSTE göra. Känner jag för att ligga i soffan och läsa en bok hela dagen så gör jag det, känner jag för att städa hela huset så gör jag det, känner jag för att baka så gör jag det, känner jag för att träna så gör jag det. Äntligen får man bestämma över sitt liv och jag älskar det!

För någon dag sedan bakade jag mitt första bröd. Det blev riktigt bra och jag ger mig själv många vuxenpoäng.

           
                                        Ett gott frukt- och nötbröd.

Bakade även blåbärsmuffins för ett tag sen också, med egenplockade blåbär. 

           
                                         Blåbärsmuffins i mitt minitårtfat

Nu väntar jag bara tills vi ska fara med familjen till FLORIDA!! Det kommer bli awesome! Funderar på att göra ljusa slingor i håret innan vi far så man får så där riktigt sommarblont hår. Just nu har min kalufs nästan helt fått tillbaka min vanliga blonda hårfärg efter min toning i vintras men underhåret är fortfarande mörkare.

  Såg ut som en Oompa Loompa  När jag tonade håret såg jag ut som en Oompa Loompa

           
                                        I februari hade jag gode mörkt hår

Hoppas ni andra också har det lika bra som jag, vad ni nu än gör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0