Cute Coke

Regn, regn och åter mer regn. Börjar fundera på om man någonsin kommer få se solen igen. Suck... blir så himla trött i det här grådaskiga vädret. Sov därför skit, skit, skiitlänge idag. Det vill säga till halv elva!!!

Sen for man och hämtade bror åpa skolan för att sen hämta hans back av minicolas som han tydligen vunnit från ICA. Sjukt gulliga burkar. Jag fattar inte inte varför alla företag satsar på att göra allt i småförpackningar. Det är ju mycket roligare att dricka ur eller äta ur när det är smått och gulligt. Minns när jag var liten och vi var på en restaurang och man fick en jätteliten kaviartub, jag menar jag sparade den så länge (för jag tyckte den var så gullig) att kaviaren blev oätbar. Haha! Intresseklubben antecknar...

           
                                               Jag och gullig cola

Var på nya bodyjamreleasen idag. Lite funk över det hela.. tydligen. Vet inte riktigt om jag kände funket, men releasen var kul ändå. Det blir nog roligare när man får till rörelserna så man slipper stå där som nått fån och klia sig i pannan, haha...

           
                       Det är den här releasen som körs på korpen för tillfället

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0