Vad är ord om man inte menar dem när man säger dem?

En historia som stulit mitt hjärta! När jag hörde talas om historien förstod jag inte att den var på riktigt. Men igårkväll och hela dagen idag har jag tittat på klipp om Chris Medina och hans flickvän Juliana Ramos och jag har inte kunnat hålla tårarna inne. Så mycket tragik och så mycket kärlek! För er som missat denna historia och fantasiska låt, titta nedan! Detta är två helt fantastiska människor som kommer lämna spår i era hjärtan precis som dem gjort i mitt!


Chris Medina skrev låten "What are words?" som speglar hans liv med Juliana


Chris Medina delar med sig



Två år innan bilolyckan frågade Chris om Juliana ville gifta sig med honom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0