Vill inte att lovet ska ta slut!

Det känns som lovet har gått i en dundade fart. Jag vill verkligen att den ska fortsätta i en oändlighet. Det varit så enormt härligt! Inga bekymmer, måsten eller besvär. Bara roligheter.

I tisdags gjorde familjen Berglund/Marklund något nytt. Vi tog nämligen kort på en ataljé. Det var en tämligen annorlunda upplevelse, men en rolig erfarenhet. Och nu har vi en del fina bilder hemma också.

           
                            En suddig bild på Mattias under fotograferingen

Igår var jag och Sofia hos Frida. Där lagade vi en väldigt god tacomiddag och pratade om allt som vi inte hunnit när det varit skola. Vi fick även ett kort besök av Daniel och Kenneth. Det en väldigt rolig och trevlig kväll.
När vi sen skulle börja dra oss hem efter en rolig kväll kom jag på att jag glömt stoppa in motorvärmaren. Trots pappas varningsord försökte jag starta den kalla bilen vilket resulterade i att dem absolut inte ville starta. Varken efter jag faktiskt stoppat in motorvärmaren och väntat ett tag, eller efter att vi provat kopplat med en annan bil. Det slutade med att jag och Sofia fick skjuts hem av Daniel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0