När det är svårt att somna...

Jag har så väldigt svårt att somna på kvällarna. Speciellt på söndagskvällarna. Det är som att man har så mycket att fundera över inför veckan, så hjärnan kan inte slappna av alls. Dessutom är det extra svårt att somna när man under helgen har fått kura ihop sig hos en älsklings famn och somna med en arm runt sig och nu istället är man helt själv. Nu känns sängen som egentligen är rätt liten så väldigt tom och stor. Hoppas den här skolveckan och följande går i en rasande fart!

För stunden lyssnar jag på samma låt om och om igen. En låt som är mig väldigt varmt om hjärtat. Tycker den är så otroligt vacker!


Only hope - Mandy Moore

Kommentarer
Postat av: tess

jag har minsann hört rykten om att min fina kusin har blivit brunhårig?! om detta stämmer så vill jag se bilder, NU!! :-D

2011-01-18 @ 10:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0