Ett nytt år!

Nu har det nya året firats in och det firades in med ett väldigt glatt gäng! Vi åt en riktigt god middag med förrätt, huvudrätt och två efterrätter. Det blev en hel del historier, korta som långa, med och utan poäng. Intressanta diskussioner om de konstigaste ämnena man kan komma på. På det så blev det så lyssnade vi på när nyårskören sjöng bla Sverige och när Jan Malmsjö diktade in det nya året med Nyårsklockan (Ring klocka ring). Vi såg även hans nedräkning inför det nya året som var av en säregen klass. Haha! Självklart skålade vi med Pommac och tittade på fyrverkerierna också. En väldigt lyckad kväll!

(Det var fler härliga människor med på nyårsfirandet än dem på bilderna, men eftersom jag inte frågat om lov så känner jag inte att jag kan lägga upp alla bilderna.)


Dagen till ära gjorde jag min telefon nyårsfin

           
                                            Den fina dukningen

            Pilgrimsmusslor i sötpotatispuré, vitlölksrundlar, brynta morötter, melonsallad, en klick marmelad och balsamvinäger
                                                       Förrätt

            Oxfilé med ugnspotatis, blåbärsinfluerad rödvinssås och sallad
                                                    Huvudrätt

            Vitchokladmousse med vanlijarom
                                                    Dessert 1

            Chokladmousse
                                                    
Dessert 2

            Viktor, Kenneth och Daniel
                                  
Pojkarna gör iordning förrätten

            Therese
                                      Therese är söt i sin partyhatt

            Jag och Viktor
                                                 
Jag och Viktor

            Daniel och jag
                                                    
Daniel och jag
            
            Kenneth, Peter och Daniel diskar
                             
Kenneth, Peter och Daniel diskar in det nya året

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ååh så fina ni är^^<3

2011-01-02 @ 23:36:24
URL: http://sofaia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0