SYTYCD

Såg nyss lite på TV och fastnade framför programmet "So you think you can dance". Ett program som jag verkligen tycker om att se. För inte allt för länge sedan, la jag ut ett klipp om en pojke som hette Kent (som var hur charmig som helst), som kom från programmets början. Men ikväll så såg jag finalen på samma säsong, och jag har inte sett några program mellan. Men ojj vad glad jag blev när jag upptäckte att en av de två finalisterna var just Kent. Förutom att han var rolig, så var han en enormt duktig dansare därför förvånar det inte mig attdet gick så bra för honom.

Något annat roligt från SYTYCD var när en dam från ett annat program som jag oftast tycker är roligt dök upp. Nu kommer det här kanske låta tantigt, men jag tycker att Ellen Degeneres är en helskön människa och en riktigt rolig programledare. Hon dansar i alla fall alltid på sin show, men nu tog hon steget längre och var med på SYTYCD och dansade. Skrattade massor inombords då jag såg dansen.

Tänkte lägga upp youtubeklippet, men då gick den inte att bädda in. Men här kommer i alla fall adressen, eller vad man nu säger... http://www.youtube.com/watch?v=TkDqDrDPDRw&feature=related

                 
                                Programledare med skön stil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0