Gokart och övningskörning

Nu har jag suttit och pluggat körteori så det kommer ut trafikregler ur öronen på mig. Precis när jag avslutat repetitionsfasen barkade programmet ihop. Gissa vem som drog en stor suck!? Ja ja, ska försöka senare och se om det funkar.

Annars har helgen varit bra! Åkte med husbilen till Umeå för att tävla gokart. Andra gången som jag kör i klassen Yamaha och första gången jag tävlar i klassen utan att det regnar. Tyvär lyckades jag inte hänga på dem allra snabbaste, men jag uppnådde mitt mål att komma första tjej och slutade som 10:a av 17. 

              
          Knasboll på väg till gokarttävling till Umeå 

Dem har gjort en ny bana i Umeå, en väldigt lång och svår. Det var inga velodromer eller backar på något sätt, men man fick ganska härlig fart mot slutet av rakan, så den var rätt okej.

Nu är det inte heller länge kvar till nästa helg. Längtar massor!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0