Redan söndag?

Tiden går fort när man har roligt. I fredags var det äntligen dags för att klippa sig. Jag lyckades ju gå dit redan förra fredagen, jag hade till och med skrivit upp det i almanackan, där ser man vad som händer när man har för mycket att tänka på! Haha!

Något som alltid händer mig är att jag lyckas alltid ha en bra hårdag samma dag som jag ska klippa mig. Väldigt irriterande, eftersom då spelar det ju ingen roll. Den här fredagen vaknade jag med fina lockar i håret från torsdagen då jag lockat håret, men dem lockarna fick jag inte njuta av länge då klipptiden var på morgonkvisten.

           
                                     Vaknade med fina lockar i håret

           
                                      Klippte mig på Cau o company

Efter ett tag på stan denna fredag blev det att fara hem för att städa. Vilket mitt rum var i stort behov av, man har ju inte hunnit senaste tiden.

Senare på kvällen blev det tacos, kubbspel, konstiga filmer och roligheter. Märkte även av dem första myggorna, dem hade jag klarat mig utan!

           
                                             Somrigaste spelet ever

Lördagen började jag och mamma med en massa ärenden som att handla blommor och morsdagspresent. När vi kom hem gjorde vi oss iordning för att fara på kalas för att fira kusin Lisa och mosters man Stefan. Detta gjordes med god mat och gott fika. Tack och grattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0