Kaosartat oflyt

Första lediga fredagen och jag startar den med att vakna synnerligen för tidigt, för att jag mår riktigt dåligt. Istället för en planerad dag på stan blev det såsa i soffan. Resten av dagen fortsatte med ett riktigt oflyt, t.ex. när jag skulle hjälpa till med middagen lyckades jag välta en bunke med vatten på mig själv och över spisen så blev jag tvungen att skura.

Eftersom det inte gick för sig att göra något vettigt idag, annat än att vila försökte jag leta upp artikeln som NSD skrev om orkesterspelet i Boden igår. Du hittar artikeln här: http://www.nsd.se//nyheter/artikel.aspx?ArticleID=5235354.

När jag letade efter den artikeln kom jag över en annan som svarade på en fundering jag hade i veckan när jag satt och väntade på bussen. Det var en annons på ena sidan i busskuren som det stod om busseffekten och om hur man skulle spara pengar genom att ta bussen, så man skulle kunna fara till något soligt land. Sen var det lagt en massa sand i busskuren, så började jag kolla runt på dem andra busskurerna för min första tanke var att det var sand de använde för att sanda med, men det var bara i min busskur som det var sand i. Tyckte de var konstigt så jag var tvungen att ta ett foto med mobilen. Funderade på om det var för att de ville att man skulle känna som att man befann sig på stranden, lite rätt hade jag ändå; http://www.nsd.se//nyheter/artikel.aspx?ArticleId=5235680.


Ibland tar man annorlunda mobilbilder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0