The Biggest Loser

Personlig tränare
Jillian - Personlig tränare i "The Biggest Loser"


Ett år går fort och nu är mitt korpenkort på sina sista dagar. Tråkigt, för jag tycker för det mesta att träna är riktigt roligt, plus den underbara känslan efter man gjort värsta jobbiga passet (jag syftar inte på träningsvärken). Förmodligen kommer jag inte fylla på det förrän till hösten eftersom jag vet att jag kommer ha fullt upp framöver med allt möjligt, men jag kommer nog pinna på här hemma med träningscykeln, vikterna och min pilatesboll. Hoppas bara att man orkar hålla igång även fast man inte har något träningskort som pushar en, eller någon personlig tränare som dem i TV-programmet "The Biggest Loser".


Kommentarer
Postat av: Malin

du är duktig som tränar du=) jag är för lat oftast, huhu!

2010-03-23 @ 22:36:16
URL: http://menmaalin.blogg.se/
Postat av: Sara

När man tycker det är roligt känns det inte lika jobbigt! :)

2010-03-24 @ 19:33:13
URL: http://makeitworthit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0