Partaj!

Nu har vi (klassen + extra folk) firat Sofia som fyllt hela 18år, med kalajsfest. Riktigt härligt!!

Jenny och jag började dagen med att åka in till stan för att fixa med present - det blev en liten spa-korg med blandad komplott. Body lotion, två ansiktsmasker, hårinpackning, flytande doftljus, en cider och lyxchoklad. Kändes som en ganska kul present, hoppas bara att hon tyckte detsamma!

Innan vi for iväg lockade Jenny mitt hår, det blev jättefint men det tog en tid (1,5h) för mitt hår är så himla tungt.
En lyckad fest, med en bra födelsedagsvärd! Grattis igen STOR Sofia!!!

Jenny lockar håret och jag testar en stil med panlugg
Jenny lockade hela mitt hår, det tog 1,5h.Jenny lockade mitt hår fint inför Sofias 18-årskalas


Kommentarer
Postat av: therese

du är snygg som vanligt! :D

och jäklar vad långt hår du har fått ;o

2010-03-14 @ 12:21:19
Postat av: Sara

Tack! Ja, nu har håret äntligen fått tillbaka långhåret! :)

2010-03-14 @ 15:19:12
URL: http://makeitworthit.blogg.se/
Postat av: EmmaConstance

Svar: Tack :)

2010-03-14 @ 16:14:39
URL: http://emmaconstance.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0