Favoriter

Måste bara få dela med mig av 2 favoriter från min sida. 

Hemsidan tjuvlyssnat.se kan verkligen göra en på bättre humör.

Religulous
Buss 350 mot Borås

Två tjejer ~14 sitter och pratar högt och det framgår att de båda håller på att konfirmeras.
Tjej 1: Alltså visst var Jesus svensk?
Tjej 2: Är du dum eller? Det är väl klart att han inte var.
Tjej 1: Men Bibeln är ju på svenska.
Tjej 2 (ironiskt): Jo, men visst det finns en liten by utanför Uppsala som heter Betlehem och där växte Jesus Svensson upp!


Den andra favoriten är en film som jag blev förälskad i när jag var liten. En av de första pianolåtarna jag lärde mig kommer från den här filmen. Kan du gissa vilken?


Slutscenen från filmen som skrivbordsbild på min laptop


Kommentarer
Postat av: Malin

sv: jahaa, okej, i see:) nä men det var väl typ samhälls eller något om jag inte minns fel som skulle göra det? men whatever :)

2010-03-07 @ 21:25:39
URL: http://menmaalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0